Nov 17, 2011

Dior Couture by Patrick Demarchelier


Nastavljamo dalje sa fashion knjigama! J
Ovoga puta je u pitanju knjiga pod nazivom “Dior Couture by Patrick Demarchelier”, čije se izdanje očekuje ovog decembra od strane Rizzoli-ja. Sadržaće preko 100 legendarnih haljina koje je kreirao sam Dior, ali i njegovi sledbenici Yves Saint Laurent, Marc Bohan i John Galliano.
Fotografije je radio Patrick Demarchelier, i kao neko ko se bavi fotografijom (o tome malo detaljnije u nekom narednom postu J) mogu reći da su odlične! Moj favorit je definitivno prva fotografija, očarala me je na prvi pogled. J
Dok svi željno iščekujemo ovu knjigu, barem možemo da pogledamo neke fotografije koje su objavljene kao limited preview.

***
We continue where we had stopped last time! J
This time I’m presenting you a book named “Dior Couture by Patrick Demarchelier”, scheduled to be realised this December by Rizzoli. It will have pictures of over 100 iconic gowns made by Dior himself, and those of his followers Yves Saint Laurent, Marc Bohan and John Galliano.
Photos were taken by Patrick Demarchelier, and I can say they are amazing (as someone who’s into photography, but more about that later J). My favourite is definitely the first picture, it was the love at first sight! J
Now lets take a look at photos published as limited preview of the book.







Kad smo već kod Diora, htela sam još nešto da podelim sa vama. Ovog leta sam imala tu sreću da se zadesim u Moskvi baš kada je održavana izložba Diora, bile su prikazane haljine (originali, naravno J) od samog početka pa do kraja njegove karijene, prikazivani su filmovi o njegovom životu i radu. A kao poseban šlag na torti je bio deo muzeja u kome su bile izložene haljine koje su velike zvezde nosile na raznoraznim premijerama, i sve to naravno propraćeno uz adekvatan filmić! Jedino mi je žao što to nisam mogla da zabeležim, jer je fotografisanje bilo zabranjeno L  Nema potrebe da napominjem da sam tamo provela sate i sate, i otišla totalno oduševljena i još više inspirisana! J

***
Speaking of Dior, I have to tell you something. I was lucky enough to be at Moscow this summer while the exhibition of Dior dresses was running there. It had all of his dresses made by Dior himself from the start until the end of his career. The best part was one part of the museum where were shown all the dresses that big stars worn at premiers or Oscars! Taking photos was forbidden, so I can’t show you anything, but you can trust me that I’ve spent there hours and hours, and left the museum thrilled! J

Until the next post...


2 comments:

  1. Najvise mi se svidja ovo predzadnje! Divota jedna bas.

    ReplyDelete

Thank you for your feedback!