Nov 11, 2015

"Nina, šta da radim?"


Dugo me nije bilo ovde. Predugo, zapravo. Iako mi je ovo moje mesto na momente mnogo nedostajalo, ponekad valja napraviti pauzu. Raščistiti neke stvari sam sa sobom, vratiti se opet svom unutrašnjem kosmosu. Vratiti se sa više elana, svežih ideja i projekata. Zato se sada neizmerno radujem ponovnom pisanju i češćem druženju s vama.

Jednom prilikom sam pričala sa kolegom na poslu, i rekao mi je kako ima karte viška za Gibonnijev koncert ali ga ne sluša i ne zna da li da ide. "Čekaj, a ti ideš večeras?" "Naravno, ne propuštam ga. Čovek je hodajuća ljubav. Veruj mi, nećeš se pokajati." Otišao je, oduševio se i sutradan mi se zahvaljivao. I tako je Nina osvojila Milanovo poverenje za preporuke. I tako je Milan nastavljao da pita "Nina, šta da radim?", a ona da odgovara. Milan srećan jer otkriva nove zanimljive stvari, Nina srećna jer barem na mali način doprinosi lepšem raspoloženju ljudi oko sebe. Jednom prilikom sam mu rekla "Ej, lakše bi bilo i tebi i meni da imam sajt 'Nina, šta da radim?' pa da tamo izigravam Dragu Savetu". Šalila sam se naravno, ali eto, on me shvatio ozbiljno i nakon par dana me u inboxu dočekao novi sajt. "Nina, šta da radim?" open for business! 



Isprva mi je bilo glupo da na njemu delim svoje preporuke. Svesna sam da se mnogima ne bi dopala muzika koja se meni sviđa, ne volimo svi da čitamo iste knjige ili da na određeni način provodimo slobodno vreme. Ali sam onda shvatila da bi ovo mogao da bude jedan mali zanimljiv eksperiment. Polazim od sebe - volim da širim svoje vidike i prihvatam tuđe preporuke. Ako mi se nešto svidi, odlično, bogatija sam za još jedno saznanje ili iskustvo. Ako ne, barem bolje upoznam sebe s te neke druge strane. Svakako je win-win situacija ako mene pitate. Te ako ste i vi osoba koja voli da razmišlja "van kutije", na pravom ste mestu :) 


Stoga trk na sajt i udarite par puta refresh. Ili ga se setite u trenucima dokolice. A ja odoh da se radujem kao malo dete novoj igrački, jer it's the little things that count, right? :)


No comments:

Post a Comment

Thank you for your feedback!